Posta Romana a facut anuntul. Factorii postali se vor deplasa la domiciliile beneficiarilor

Posta Romana a anuntat ca devine partener in dezvoltarea sistemului de alerta Butonul Rosu, un serviciu destinat persoanelor singure, varstnice, cu risc medical sau aflate in localitati rurale sau izolate, din Romania.

Prin folosirea unei bratari, abonatii Butonul Rosu pot primi asistenta personalizata sau ajutor dedicat in situatii de urgenta medicala si securitate personala.”Dezvoltatorii platformei dedicate care pun la dispozitie Butonul Rosu, Teleasistenta Group, au initiat colaborarea cu Posta Romana intrucat compania dispune atat de resursa umana extinsa pe tot teritoriul tarii, cat si de o retea teritoriala vasta care poate raspunde nevoilor de extindere, la nivel national, a serviciilor de asistenta Butonul Rosu. Astfel de servicii de asistenta personala, ajutor de urgenta, sanatate si suport viata independenta sunt livrate, in comunitate, si de alte companii postale, cele mai avansate fiind cele livrate de Posta Franceza”, anunta Posta Romana.In baza parteneriatelor pe care persoanele juridice (autoritati si insitutii publice care ofera servicii de asistenta sociala comunitara persoanelor vulnerabile din punct de vedere medical si social) le vor incheia cu Posta Romana, factorii postali se vor deplasa la domiciliile beneficiarilor, ii vor inrola in baza de date impreuna cu istoricul medical si factorii de risc, ii vor instrui si le vor da in folosire bratara impreuna cu un telefon asociat acesteia, care va asigura monitorizarea si asistenta la distanta.La o simpla apasare pe butonul SOS, dispozitivul mobil este localizat GPS, beneficiarul este identificat, Dispeceratul Medical de Urgenta primeste accesul la datele medicale ale pacientului care sunt actualizate permanent si se declanseaza protocolul de urgenta personalizat, precum si informarea familiei, iar in cazul urgentelor majore apeleaza 112. In functie de complexitatea si gravitatea situatiei semnalate, dispecerul va initia un protocol personalizat ce va indica actiunile ce trebuie intreprinse (alertarea contactului de urgenta din apropiere, deplasarea unui asistent medical la domiciliul pacientului, alertarea persoanelor care-l ingrijesc). Beneficiarul este monitorizat permanent pana la eliminarea pericolelor sau externare si primeste suport pentru revenirea in activitate.”Serviciul Butonul Rosu a fost implementat, in 2015, in Bucuresti, de catre Crucea Alb Galbena Romania, pentru 300 de varstnici. Un an mai tarziu, a fost extins si in alte localitati, pentru 400 de beneficiari. In 2018, Telekom Romania a oferit suportul tehnic si solutiile de conectivitate pentru Directia de Asistenta Sociala Brasov, care a inclus serviciul Butonul Rosu in coordonarea si gestionarea resurselor de ingrijire a comunitatii pentru primii 100 de varstnici aflati in evidenta institutiei, iar la inceputul pandemiei, 1.500 de varstici si bolnavi cronici din Brasov erau monitorizati permanent prin aceste servicii comunitare integrate la domiciliu”, conform comunicatului Transmis de Posta Romana.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*